недеља, 24. мај 2015.

Ebelin beauty blender

Dugo već želim da probam beauty blender.Nakon što sam ga videla na raznim youtube kanalima odmah sam poželela da vidim u čemu je njegova tajna,zašto je toliko hvaljen.Nakon što sam ga slučajno ugledala u dm-u nisam mogla da odolim a da ga ne kupim.Cena mu je bila nekih 380 dinara.

Nakon mesec dana koriščenja odlučila sam da napišem recenziju o njemu.Pre korišćenja sunđer se mora nakvasiti mlakom vodom,a zatim iscediti.Nakon toga nanesite  odgovarajuću količinu pudera na licu i pomoću sundjera utapkajte.

 
Posle upotrebe sundjer treba oprati mlakom vodom i ostaviti ga da se osuši.
Moram da priznam da sam očekivala više od ovog sundjera.Svakako nije moj prvi izbor za nanošenje pudera.To mesto zauzima četka o kojoj ću pisati u nekom o narednih postova.

Нема коментара:

Постави коментар